poniedziałek, 11 lutego 2013

BACK TO SCHOOL || DKNY

Tak więc nadszedł czas, którego się obawiałam. Po dość długiej przerwie i nocnym życiu pierwszy dzień szkoły :) szok dla organizmu! Na szczęście miałam tylko 4 lekcje... uff. Zleciało całkiem pozytywnie :)
Ale nie ma co narzekać. Zostały tylko dwa miesiące także trzeba zabrać się za siebie i obowiązki.

Chciałam polecić wam perfumy, które używałam i aktualnie posiadam :) A dokładniej:

DKNY - Be delicous




Są jeszcze inne kolorki ale wypowiem sie tylko na temat tych, które miałam okazję przetestować. 
Zdecydowanie najspecyficzniejszy zapach posiadają zielone. Zapewne nie każdemu się one spodobają bo mają w sobie nutkę inności. Niby bardzo delikatne ale wyczuwa się odrobinę żywości :) Najdelikatniejsze są  jasnoróżowe. Myślę że spodobałyby się większości. Bardzo kobiece. A aktualnie w użyciu posiadam różowe (LONDON). Są dość słodkie :) Jednak każdy zapach podoba mi się w równym stopniu. Zawsze cięzko jest mi się zdecydować :D Całkiem niedawno w perfumerii trafiłam na złote, które teraz mam zamiar kupić :D gdy tylko skończą mi się obecne. 
Wiadomo że każdy ma inny gust, na każdym inaczej dany zapaszek się udziela ale jest ich tyle że zapewne każda znajdzie dla siebie odpowiednią nutkę :)





Przypominam wam że cały czas możecie odebrać pudełeczko z darmowymi kosmetykami.
Wystarczy jedynie:

1. Wejść tu: http://shinybox.pl/?ref=72a58bc i od razu kliknąć 'dołącz do klubu'.
2. Aktywować konto.
3. Zbierać gwiazdki wysyłając swój link.
4. Zamówić darmowe pudełeczko z darmową dostawą ! :)) i cieszyć się mega kosmetykami.


Już na start za wypełnienie ankiety dostaniecie 20 gwiazdek. To strasznie wciąga! 





Kilka ujęć z rana (tak tak nudziło mi się przed wyjście ;DD) Jest co prawda jeszcze zimno ale nie mogąc się już doczekać tych ciepłych dni ubrałam się dość letnio :D oraz porzuciłam ciepłe buty a w zamian ubrałam obcasy. za którymi tęsknię... 










BUZIAKI!






1 komentarz: