środa, 6 marca 2013

NAKLEJKI SEPHORA

W poprzednim wpisie pokazałam wam naklejeczki na paznokcie, które dostałam jako próbkę w perfumerii Sephora. A że mam tak iż gdy posiadam coś nowego od razu muszę to użyć i zobaczyć efekt to już wczoraj wieczorem pokusiłam się o ''nowe paznokcie''. Miałam tylko cztery i w jednym rozmiarze. Jednak jestem zadowolona z efektu.
Lakier w postaci naklejek to na pewno świetna propozycja, dla wiecznie spieszących się i niecierpliwych :) Sama po sobie wiem że wyczekiwanie aż lakier całkowicie wyschnie jest masakrą. Zawsze gdzieś się dotknę paznokciem albo coś. Tu nie musimy czekać! Nakłada się je bardzo szybko. Są one długie, na każdą długość paznokcia więc zawsze po nałożeniu zostanie nam część naklejeczki bez paznokcia. Myślałam że będzie konieczność obcinania czy piłowania jej ale jak się okazało wystarczy tylko lekko zagiąć naklejkę a ona sama odrywa się w odpowiednim miejscu, tuż przy końcu naszego paznokcia :) (pierwszy mi się lekko urwał bo myślałam że będzie trzeba użyć większej siły :DDD)
Kupują cały zestaw mamy je w różnych rozmiarach (chodzi mi o szerokość) także łatwo dopasujemy do naszej płytki. Ja że miałam one size to musiałam lekko pokombinować i nałożyło mi się odrobinę za szerokie :) w każdym bądź razie na pewno zakupię jeszcze jakiś inny wzorek w przyszłości.

Koszt ok. 30zł








Kilka innch propozycji:













Masz pytania? :) pisz:




BUŻKA!


3 komentarze:

  1. Bosko :-* zakochalam sie w twoim dziele hehe ;-) tez mam problem z wysychaniem lakieru zrobie jakies dzielo i cos dotchne albo posciel sie odbije i dupa wrrrrr.... nie myslalas o kreceniu filmikow na youtub? Moze zrobisz jakis ootd lub ootn ?? Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :) szczerze mówiąc myślałam ale mój ''sprzęt'' jest dość słaby i nie było by jakości więc chyba starci to wtedy sens. Pozdrawiam również :))!

      Usuń
  2. Mam takie w panterkę za 3,90 zł z chińczyka są superrrrrr!!!!!!

    OdpowiedzUsuń