piątek, 17 maja 2013

TYGODNIOWE NEW IN

Nadszedł czas długo oczekiwany przeze mnie samą. Koniec szkoły, koniec liceum. Matury wszystkie mam za sobą. Teraz najdłuższe wakacje życia a na początek czekają mnie zbliżające się Juwenalia w Szczecinie. Mam zamiar się wybawić ! :)
Nowy etap życia no i nowości w szafie oraz kosmetyczce :D Większość rzeczy wiosenno-letnich. Niektóre rzeczy zakupione już jakiś czas temu ale dopiero do mnie dotarły.



1. Torba ze złotymi ćwiekami. Jak dla mnie idealna :) Posiada także długi pasek, który można przypiąć.
Mam aktualnie manię na różnego rodzaju kolce i ćwieki :) poluję jeszcze na kapelusz z kolcami, który ''uciekł mi z przed nosa''.

no name





2. Koszulka z kieszonką. Jak dla mnie świetne zestawienie kolorów. Z przodu materiał śliski a z tyłu już nie :) Wywijane rękawki a krój ''overkowy'' :)

Ellos





3. Neonowy biustonosz. H&Mowskie bardotki są najlepsze :) Staniczki w takim kolorze świetnie wyglądają do jakiś prześwitujących lub bardzo wyciętych (np. po bokach) bluzek.

H&M



4. Bluzka z nadrukiem. Ze sklepu, o którym już wam wcześniej wspominałam (KLIK - przejście do wpisu). Jest to jeden z moich ulubionych.

Monki




5. Dłuższy top. W wyrazistym kolorku idealnym na lato. Jest prześwitujący więc fajnie może wyglądać z neonowym staniczkiem czy też opaską na biust :) Jego kolor jest bardziej żywy w rzeczywistości niż wyszedł tutaj.

H&M




6. Beżowy sweterek, rękawki 3/4.

Vero Moda





7. Sweterek z guziczkami z tyłu.

Vero Moda





8. Sweterek z kołnierzykiem. Kołnierzyk jest cały w kolorowo mieniących się cekinkach :) Co prawda nie przepadam za takimi błyskotkami ale w nim akurat nie wygląda to kiczowato czy tandetnie :) jak dla mnie śliczny.

H&M





9. Kurteczka. Przyda się jak przyjdą jeszcze chłodniejsze dni a jak nie to na drugi rok :)

H&M





10. Białe spodnie. Wzięło mnie ostatnio coś na biel :) i butki i bluzeczki i teraz czas na spodnie.

H&M





11. Neonowe balerinki. Kolor na zdjęciu niestety wyszedł zupełnie inny. W rzeczywistości jest to jaśniejszy ton i bardziej wyrazisty.

H&M




12. Te butki kupiłam już dawno jednak nie miałam okazji ich ubrać. Albo było za zimno ale coś. Złożyło się tak iż stoją nadal nowe. Mam nadzieję że teraz pogoda dopisze i będę mogła w nich pośmigać ;)

H&M




13. Maleństewka :) Najbardziej jestem już ciekawa żółtego cienia, z którego mam zamiar zrobić eyeliner. 

cienie - Inglot, rozświetlacz - Minti Shop (KLIK)





Masz pytanie dotyczące wpisu? PISZ :) :

BUŹKA

















6 komentarzy: