piątek, 9 sierpnia 2013

MAJORS SNAPBACK & GRANA RUCKSACK





Nowości dodatkowe w szafie. Po wypłacie można sobie na coś pozwolić :D Początek moich zakupów zdecydowanie online. 



Długo polowałam na jakąś nową czapajkę. Wybór padł na snapbacka GUNS. Kupiony w sklepie internetowym Majors. Mają tam wiele super ubrań i zapewne to nie będzie mój ostatni zakup ;) Błyskawiczna realizacja zamówienia. POLECAM!
Czapka wygląda moim zdaniem super, nie zawiodłam się na produkcie. Jest to snap więc regulacja z tyłu jest wielkim plusem. Nigdy nie mogę dobrać sobie rozmiaru czapki gdy nie ma z tyłu regulacji.

Majors








Kolejny zakup jeżeli chodzi o dodatki to plecak! :) Od wielu, wielu lat nie nosiłam plecaka. Zdecydowanie przerzuciłam się na torby i torebeczki. Jednak w ostatnim czasie przybyło w mojej szafie dużo ubrań i butów, do których torebki nie pasują. Z tego też powodu oraz tego iż zaczęto produkować te plecaki w super wzorach postanowiłam się w taki zaopatrzyć. Podobają mi się azteckie wzory więc zdecydowałam się na ten model :) Plusem jego oprócz wyglądu i wygody jest także niska (w porównaniu z innymi) cena! Zdecydowanie polecam szczególnie ze względu na wygodę jeżeli ktoś dużo podróżuje na różnego rodzaju koncerty/imprezy. 

granashop.pl








W następnych postach m.in kosmetykowe new in oraz rzęsy w butelce ;)


Masz pytanie dotyczące wpisu? Pisz :):



BUŹKA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz