środa, 23 kwietnia 2014

POLISH GIRL IN SWEDEN


Od kilku dni jestem w Szwecji. Traktuję ten kraj jak swój drugi dom.
Jest to też przede wszystkim źródło inspiracji. Miesza się tu wiele kultur co zdecydowanie widać na ulicach. Niestety nie  mam zbyt wiele zdjęć jeżeli chodzi o ludzi i ich outfity bo na tym chciałam się skupić ;) ''Spotkałam'' dużo ciekawych stylizacji jednak zanim uruchomi się aparat jest już za późno :D Za to mam kilka fot z ulic.

Udało mi się także wybrać na małe zakupy. (pod pierwszym zdjęciem zawszę piszę nazwę sklepu)



Czarna skóropodobna bransoletka ze złotymi literami.

Lindex




Opaska na głowę a'la wianek ;) Zdecydowanie mam słabość do różnego rodzaju kwiatków, które można wpiąć we włosy. W tamtym roku postawiłam na neony (które pewnie wrócą jeszcze na moją głowę ;)), a w tym beż.

Lindex




Bluzka na grubych ramiączkach. 

Lindex





Krótka bluzka (nie widać tego zbytnio na zdjęciu) z napisem.

Lindex




Bransoletka w kolorze złota na czarnym sznureczku. Mają być one symboliczne. Ja zakupiłam KARMĘ ;) było też np. szczęście.

Ur&Penn




Dwustronny pędzel do podkładu i różu. Zależało mi przede wszystkim na tym do podkładu. Zawsze używałam do tego gąbeczek jednak chcę spróbować jak sprawdzi się u mnie ten sposób nakładania.

H&M




Tusz Max Factor - False Lash Effect. Nie miałam okazji testować akurat tego, ale ogólnie tusze MF uwielbiam! Myślę, że i ten się sprawdzi. 

H&M




Case na telefon w ulubionym kolorze - złotym ;)

H&M




H&Mowscy przyjaciele, którzy ciągle giną w niewyjaśnionych okolicznościach ;) 

H&M



Zestaw pierścionków - w tym te na pół palca.

H&M



Biustonosz w kwiatuszki :)))

H&M




Sweterek / narzutka z lamy :D haha, a przynajmniej tak to dla mnie wygląda. Oczywiście tylko wygląda! bo ze zwierzaczka nie jest. Zapinana na haftkę.

Missay








Jeżeli chodzi o nabytki to na razie tyle ;)
Na mojej must have liście znajduje się jeszcze m.in koszula w kratę i buty z wycięciami. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć.



Masz pytanie? Pisz:


+
Będzie mi miło jak klikniesz 'Lubię to' :)




Na koniec kilka moich ujęć Szwecji.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz