piątek, 9 maja 2014

DROBNE NEW IN OD MINTI SHOP



Ostatnio zrobiłam drobne zakupy w sklepie internetowym Minti Shop, o którym pisałam Wam tu już nie jeden raz :) Jak zwykle jestem bardzo zadowolona z obsługi sklepu jak i samych produktów.



Oprócz ładnie zapakowanych produktów do zamówienia dołączony był voucher do sklepu internetowego na kwotę 50zł :)





A w środku:




Tusz do rzęs Max Factor - False Lash Effect. Pisałam już o nim na facebookowym fp bloga :) Jestem nim zachwycona! Idealnie wydłuża i pogrubia rzęsy. Ten jest dla mamy, która również postawiła na MF !







Pomadka Beauty UK w kolorze nude. Bardzo ładnie opakowana. Odcień na ustach prezentuje się tak samo jak na dłoni jednak na zdjęciach wyszedł nieco ciemniejszy niż w rzeczywistości. Zdecydowanie mogę go porównać do popularnej już pomadki nude od YSL. Oczywiście cena jest o wiele niższa! :D Pomadka nakłada się bardzo łatwo jest wręcz aksamitna ;)









Brązowa kredka z temperówką MUA. Odcień Rich Brown. Miękka co umożliwia łatwą aplikację. Używać jej będę do nadawania kształtu i uzupełniania ubytków brwi ;) Ogólnie maluję je za pomocą cieni jednak czasami kredka jest niezbędna aby je wyrównać kiedy nie pozwala nam na to sama natura ;)









Krem do włosów Vatika. W ostatnim czasie zauważyłam, że moje włosy wypadają w większej ilości niż zawsze. Zwykle dzieje się tak gdy nadchodzi wiosna. Jednak nie chcę stracić ich wszystkich ;), a dodatkowa pielęgnacja na pewno nie zaszkodzi! Krem ma przeciwdziałać im wypadaniu, pobudzać komórki aby rosły szybciej oraz nabłyszczać. Jest on w 100% naturalny. Ma delikatny, przyjemny zapach. Jest to jedyny produkt, którego jeszcze nie użyłam z tego zamówienia więc na razie nie będą oceniać. Mam jednak nadzieję, że sprawdzi się.








Na koniec mój ulubieniec z tego grona! Lakier Models Own :) Linia ta zawiera pełną gamę kolorystyczną i bardzo, bardzo ciężko było mi się zdecydować na jeden odcień. Na pewno na tym jednym się nie skończy gdyż lakier prezentuje się świetnie. Ma on dawać efekt żelu. Idealnie błyszczący!
Gdyby nie tak wysoka cena za sztukę zapewne pokusa posiadania wszystkich odcieni by wygrała ;)






Z naklejką na paznokcie od Donegal




bezpośrednie linki do wszystkich produktów:
- KREM
- TUSZ
- POMADKA

Masz jakieś pytania? pisz :) :




DODATKOWO ZAPRASZAM WAS NA FACEBOOKA:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz