sobota, 29 listopada 2014

ŚNIEŻYNKOWY MANICURE - KROK PO KROKU

Powoli zaczynamy wchodzić w świąteczny nastrój. Uwielbiam ozdoby, lampki i wszystko co związane ze świątecznym klimatem. Niedługo też (miejmy nadzieję, że tylko na czas świat i ewentualnie ferie ;) ) spadnie śnieg. Minusowe temperatury już dają o sobie znać. Stąd też pozwoliłam sobie i na taki mani.
Bardzo lubię bawić się w zdobienie paznokci. Nie wychodzi mi to jeszcze perfekcyjnie, ale bez treningów nie ma mistrzów ;)




Biały podkład to hybryda. Wzorek zrobiłam na sam koniec - na gotowy już manicure hybrydowy. Użyłam do niego lakieru z Models Own (KLIK).











I sam wzorek (tu użyty inny lakier jednak moim zdaniem ten z MO sprawdza się lepiej ze względu na jego pigment i żelową formułę):







2 komentarze:

  1. super wyglądają :)

    ciekawy blog :) obserwuję :)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że pokazałaś jak namalować śnieżynki krok po kroku. Skorzystałam, bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń