poniedziałek, 30 marca 2015

KURACJA PAZNOKCI EVELINE - EFEKT PO MIESIĄCU

Dziś pokaże Wam moje efekty, które uzyskałam używając odżywki 8w1 marki Eveline. 
Wszystkie potrzebne informacje podane są w poprzednim poście więc tu skupię się jedynie na efektach :) 




Zaczynałam z marnym efektem praktycznie ''łysych'' paluszków ;)
Jak też pewnie zauważycie środkowy paznokieć jest uszkodzony więc rośnie sobie inny niż jego koledzy i brzydki, ale mam nadzieje, że i z tym dam sobie radę ;)







Paznokcie jak widać są o wiele dłuższe. Stały się także twarde.
Wyglądają znacznie lepiej niż przed - wiadomo ;)
Powiem Wam, że strasznie nie lubię kiedy naturalne dłuższe paznokcie nie są pomalowane bo wygląda to jakoś mało estetycznie. Widać wszystkie niedoskonałości itp. Dlatego też zawsze mam na nich lakier, ale aby było lepsze porównanie do zdjęcia zmyłam :) 
Już się nie mogę doczekać kiedy będą jeszcze dłuższe i nałożę hybrydy! 









Odżywka w użyciu nadal. Walczymy o szponki :)


1 komentarz:

  1. mnie i teściowej ta odżywka narobiła strasznych problemów, paznokcie odchodziły płatami, ale wiem ze u wielu osób sprawdza się

    OdpowiedzUsuń