środa, 15 lipca 2015

NEW IN - WWW.STILI.PL

A oto moje skromne, ale uszczęśliwiające mnie zakupy ze strony www.stili.pl :)
To było moje pierwsze zamówienie złożone w tym sklepie. Trafiłam do nich przez Facebooka. W sklepie znajdziecie buty i torebki. Co najważniejsze ładne i w bardzo przystępnych cenach. 





ASORTYMENT

Przede wszystkim to co w danej chwili na topie! Od wysokich butów po trampki, od małych torebeczek po duże, pakowne toreby. Myślę, że dla każdego się coś znajdzie.

REALIZACJA I DOSTAWA

Tu sklep jest jak błyskawica. Wieczorem złożyłam zamówienie i opłaciłam je, a następnego dnia w dzień dostałam informacje, że przesyłka została wysłana. SUPER! Nie lubię czekać więc chwalę sobie sklepy, które realizują zamówienia od razu bez zbędnego czekania i odkładania. 

Wybrałam przesyłkę płatną z góry - kurierem - wyszło to 13zł. 

Zamówienie było dobrze zapakowane i zabezpieczone. Każda para butów miała swoje osobne pudełko, a dodatkowo buty znajdowały się w woreczku, który zabezpiecza je przed kurzem. 

CENY

Te są naprawdę świetne! Dodatkowo można trafić na fajne promocje i ja z takiej skorzystałam. Kupiłam buty przecenione z 80zł na 40zł. Sklep oferuje nawet takie buty i torebki, które nie przekraczają 20zł więc myślę, że coś na każdą kieszeń. 

GRATISY

I to co jest bardzo fajne i pozwala poczuć się klientom ważnymi osobami i wyjątkowymi ;) Dodatki do zamówienia! W środku czekała na mnie firmowy cukieras oraz długopis, a także rabat na kolejne zakupy. Miły gest, który jeszcze bardziej poprawia humor! Bardzo cenie sobie takie firmy, które dają coś od siebie. Nieważne czy jest to drobiazg w postaci gadżetu czy jakaś ręcznie wykonana karteczka z podziękowaniami za zakup. 




MOJE ZAMÓWIENIE 

 Składało się z dwóch par butów (w tym jedna dla koleżanki, ale identyczna jak para moich :)) oraz małej torebeczki. 



Buty to sandały na koturnie. Idealne więc na ciepłe dni. To co mnie w nich urzekło to złoty metaliczny kolor. Uwielbiam złoto! Świetnie komponuje się z białą podeszwą.

Byłam już w nich na spacerze i wydają się być wygodne! Zawsze pierwszy raz jest najgorszy w nowych butach więc jak ten był przyjemny to teraz powinno być już tylko lepiej ;) 
Wkładka jest bardzo miękka więc stopa się nie męczy. 

Cena butów to 39,99






Torebka jest mała, ale właśnie taka była mi potrzebna. Co prawda polowałam na dużą torbę z frędzlami, ale uznałam, że większą, czarną mam to lepiej zainwestować w coś innego - padło na małą torebeczkę z frędzlami na długim pasku. 
To co w niej fajne - frędzle są po obu stronach torebki, a nie tylko zewnętrznej. 
Zapinana na zamek. W środku posiada dodatkową małą kieszonkę.

Cena torebki to 19,99






Ocena sklepu za realizację zamówienia i podejście do klienta pozytywna! :) Teraz będę tylko testować jakość produktów i mam nadzieję, że się nie zawiodę. 





3 komentarze: