wtorek, 1 marca 2016

ROSY BROWN MANICURE

Hej :)
Dawno na blogu nie było mani. Niestety, ale przez ostatni czas moje paznokcie przechodziły kryzys połączony z alergią. Musiałam na chwilę odstawić lakiery hybrydowe. To nie trwało co prawda zbyt długo, bo teraz nie wyobrażam sobie życia bez hybryd ;) ale później moje paznokcie dopadła bardzo zła forma. Nie były takie jak zawsze, nie były długie i stały się podatne na złamania. Tworzenie czegokolwiek na takich paznokciach nie było przyjemnością, a już na pewno nie miałam ochoty pokazywać Wam takich ''prac''. Teraz jest już lepiej, więc postanowiłam nadrobić wpisem w kategorii PAZNOKCIE. 




Przez kolejne tygodnie na moich paznokciach będzie gościł piękny brąz od NeoNail. Bardzo polubiłam się z tą marką. Lakiery są dobrej jakości, cena jest przystępna, a kolory śliczne. Testuję je już jakiś czas i u mnie sprawdzają się rewelacyjnie. Niestety moja kolekcja jest chwilowo uboga, bo ze względu na alergię produktów innej marki musiałam się pozbyć, a nowe kolory z NeoNail bałam się kupić. Chciałam najpierw sprawdzić czy po zmianie marki alergia nie wróci. Jak na razie wszystko jest dobrze, więc powoli będę uzupełniać swoje zbiory o nowe lakiery NN! :)

Obecny kształt nie należy do moich ulubionych. Czekam cierpliwie, aż paznokcie nabiorą takiej długości by ''wymodelować'' je na migdałki :)








Użyte produkty:
BAZA I TOP - NeoNail
KOLOR - NeoNail Rosy Brown 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz