piątek, 8 lipca 2016

PINK STARLACK MANICURE

Hej :)

Dziś przedstawię Wam moją propozycję kolejnego mani wykonanego produktami marki Starlack. Od jakiegoś czasu mam w posiadaniu dwa lakiery tej marki, top/bazę oraz magiczny pyłek, który użyłam w dzisiejszej stylizacji i skradł moje serce! Mani jest oczywiście hybrydowy :)




Tym razem skusiłam się na perłową biel oraz różowy pyłek dający przeeeeeśliczny efekt. Syrenki by się nie powstydziły ;) Mi efekt końcowy bardzo przypadł do gustu. Co prawda w planach miałam nałożenie pyłku na dwa paznokcie, a resztę pozostawienia w kolorze perły, ale nie mogłam się powstrzymać i pyłek wylądował na całości! :D













Myślę, że już niedługo na blogu pojawi się pełna recenzja lakierów hybrydowych Starlack :) Czekałam z opinią aż do momentu, kiedy będę ściągać hybrydy. Dla mnie ważne jest to, czy usuwają się one w miarę łatwo. Wczoraj przekonałam się jak to jest z usuwaniem hybryd tej marki ;) ale wszystko opiszę Wam dokładnie w osobnej recenzji. Dodam tylko, że poprzedni mani nosiłam BEZ WAD I PROBLEMÓW prawie pełny miesiąc. Zmieniłam pazury ze względu na odrost. 







Użyte produkty:

- lakier Starlack 060
- baza/top 2w1 Starlack
- różowy pyłek






Więcej na temat tych produktów dowiecie się tu ----> https://www.facebook.com/Cosmeticana-419197628106763/?fref=ts


Pochwalcie się jaki kolor króluje aktualnie na Waszych pazurkach :)





6 komentarzy:

  1. Cudowne paznokcie :)
    U mnie na blogu rozdanie, a w nim pomadka Lancome. Zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne :) Uwielbiam jak cos sie mieni dwoma kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.zamówiłam zestaw starlack,ciekawa jestem ściągania, słyszałam że trzeba piłować nie rozpuszcza się ładnie :-( proszę o opinie pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.zamówiłam zestaw hybrydowy starlack oraz top base 2w1,ciekawa jestem jak się ściąga wyczytałam że nie rozpuszcza się trzeba piłować :-( proszę o opinie pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pilowalam tylko pierwszą warstwę - top. Resztę usuwalam płynem z Semilaca i ładnie zeszło :) tylko warto dłużej trzymać w sreberkach.

      Usuń
  5. Przesliczny efekt końcowy! Też muszę tak zrobić:)

    OdpowiedzUsuń