wtorek, 26 lipca 2016

STARLACK + NEONAIL MANICURE

Hej :)

Dziś kolejna paznokciowa propozycja. W roli głównej dwie marki hybryd - Starlack, który ostatnio był w fazie testów, często gościł na blogu i moich paznokciach oraz NeoNail. 

Jak może zauważycie paznokcie mam teraz skrócone ;) Wcześniej przedłużałam je trochę bazą proteinową z Indigo. Urosły mi po bazie w miarę ładne (chociaż ich miękkość mnie przeraża) i postanowiłam teraz nałożyć hybrydę na naturalną długość (tylko jeden paznokieć jest przedłużony ''sztucznie''). 




Stylizacja jest bardzo prosta :) ale moim zdaniem zestawienie kolorów prezentuje się bardzo ładnie i elegancko. 











Użyte produkty:

- baza proteinowa Indigo
- baza/top 2w1 Starlack
- złoto: Starlack 091
- brąz: NeoNail Rosy Brown 


Pochwalcie się co Wy macie na pazurkach :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz