niedziela, 21 sierpnia 2016

LIFTING RZĘS - OPIS I EFEKTY

Hej :)

   Dziś powiemy sobie trochę o liftingu rzęs. Metoda ta ma na celu poprawienie wyglądu naszych naturalnych rzęs oraz odżywienie ich. Na wstępie wspomnę, że nie piszę tego postu jako osoba, która zajmuje się przeprowadzaniem takich "zabiegów", a jako osoba, która się mu poddała ;) Efekty po liftingu są świetne, a temat dość nowy dlatego myślę, że warto tu go poruszyć. 
Zabieg wykonała na moich rzęskach cudna Margee Wanda Metz Lifting rzęs by Metz Stuff (KLIK).


Mnie już od jakiegoś czasu kusiła poprawa rzęs. Początkowo myślałam, aby pokusić się na doczepki (metoda 1:1 lub objętość). Jednak cały czas w głowie miałam przeważającą część negatywnych myśli co do tej formy. Bałam się, że po tym moje rzęsy będą w gorszej kondycji. Zaczerpnęłam też opinii osób z bliskiego otoczenia, które poddały się doczepkom i finalnie dałam sobie spokój ;) Pewnego dnia trafiłam na ogłoszenie dotyczące liftingu rzęs. Spodobało mi się to, że tu NIE MA żadnych doczepek, kleju i wszystkiego co teoretycznie mogłoby je osłabić. Dla mnie taki lifting to była nowość, wcześniej o nim nie słyszałam. Efekty pokazane na zdjęciach były PRZEgenialne, więc postanowiłam skusić się na taką właśnie metodę poprawy wyglądu rzęs! :) Nie żałuję! 







 CEL LIFTINGU RZĘS

   Zapewne większości z nas zależy na długich, ładnie podkręconych rzęsach. Lifting ma przede wszystkim sprawić, aby nasze rzęsy wyglądały na dłuższe. Dodatkowo podczas ''zabiegu'' rzęsom nadaje się nowy kształt, co pozwala na wywinięcie rzęs i uformowanie ich w taki sposób, aby prezentowały się lepiej. Rzęski uformowane na nowo optycznie wydają się być znacznie dłuższe niż przed zabiegiem. Dodatkowo jeden z etapów liftingu nadaje im delikatnie ciemniejszy kolor, co sprawia wrażenie, że rzęsy są grubsze. 
Podczas zabiegu rzęsy zostają nawilżone. Także oprócz kwestii wizualnej plusem jest pielęgnacja. 



PRZEBIEG ZABIEGU

    Zanim udałam się na zabieg spytałam czy jakoś trzeba się do niego w jakiś szczególny sposób przygotować. Lifting jednak nie wymaga od nas żadnych przygotowań - wystarczy przyjść, najlepiej już bez makijażu oka i poprawić swój wygląd ;) 
Całość odbywa się w pozycji leżącej. Możecie się w tym czasie zrelaksować, przysnąć czy porozmawiać z panią, która zabieg Wam wykonuje (tak też zrobiłam ja :D). 
Zamykacie oczy i "budzicie się" z nowymi rzęskami ;)
Podczas zabiegu przechodzicie przez 4 etapy. Wasze rzęsy są najpierw rozczesywane, następnie na specjalnych poduszeczkach nadaje się im nowy kształt, czekacie aż preparat zacznie działać, później jest odżywanie rzęs i końcowe nadanie im delikatnego kolorku
Zabieg NIE jest bolesny. Jedyny dyskomfort jaki możecie poczuć to łzawienie oczu. Jednak nie jest to jakieś straszne uczucie ;) No i może dla wrażliwszych na zapaszki - jeden z preparatów ma mało przyjemny zapach. Jednak kiedy zostałam o tym uprzedzona spodziewałam się większego smrodu :P Da się go spokojnie wytrzymać! Poza tym to tylko jeden z etapów - odżywanie rzęs pachnie już o wiele, wiele lepiej ;)
Przez cały czas Wasze oczy są zamknięte. 

Poniżej zdjęcie wykonane podczas trwania zabiegu. Może nie wygląda to w trakcie jakoś pięknie, ale same tego nie widzicie ;) a efekt na rzęsach wynagradza wszystko:




CZAS TRWANIA ZABIEGU


    U mnie całość trwała ok. godziny. Zależy to także od stanu, gęstości Waszych rzęs. Dwa etapy to było leżenie z preparatami ok. 17 minut, reszta była kwestią chwili lub czasu zależnego od moich rzęs - np. ułożenie rzęs na poduszce może być krótsze lub dłuższe w zależności od ilość włosków. 



CO PO ZABIEGU?

    Po liftingu należy zrezygnować z makijażu oka na 24 godziny, nie pocierać oczu, nie smarować niczym rzęs i unikać kontaktu z wodą. Nie jest to wcale takie trudne i spokojnie taki czas można wytrzymać i pilnować się :)
Na drugi dzień należy przeczesać rzęski i dam im spokojnie dojść do idealnego stanu.

Efekt wydłużenia jest widoczny zaraz po zabiegu. Jednak rzęsy są wtedy jeszcze wilgotne od preparatów, co powoduje ich sklejanie. Na następny dzień po wyschnięciu i przeczesaniu rzęs zobaczycie ich finalny stan. 

Poniżej zdjęcie bezpośrednio przed zabiegiem oraz chwilę po. Nie jest ono najlepszej jakości, ale nie brałam ze sobą aparatu, a zdjęcia wrzuciłam na swój Snapchat (skąd pochodzą) :) Sama dla siebie chciałam porównać jak to będzie wyglądać. Jak możecie zauważyć różnica jest powalająca!




GDZIE WYKONAĆ ZABIEG I ILE TO KOSZTUJE?


   Mój lifting, jak już wspomniałam na początku, jest zasługą Margee Wanda Metz Lifting rzęs by Metz Stuff (KLIK). Wykonany został w Szczecinie. Osobom z tego miasta i okolic serdecznie polecam!!! Bardzo miła atmosfera, czas minął mi błyskawicznie :) Dostałam odpowiedź na wszystkie zadane pytania. Dziewczyna jest przekochana! :) Jestem bardzo zadowolona z efektów, ale także z przebiegu. 
Osobom spoza Szczecina niestety nie jestem w stanie nikogo konkretnego polecić. Musicie pytać w pobliskich salonach o usługę. 

Ceny jakie możecie spotkać zaczynają się od 45zł w górę. 



CZAS UTRZYMYWANIA SIĘ EFEKTU

   Efekt widać na rzęsie do momentu kiedy sama Wam nie wypadnie ;) Jest to więc kwestia indywidualna. Wiadomo jednak, że rzęsy nie wypadają wszystkie jednocześnie, a nowe rzęski będą rosły z "naturalnym wyglądem" dlatego zaleca się powtórzenie zabiegu po ok. 6 tygodniach. Myślę, że taki czas jest super. 



EFEKT!

   Efekt przede wszystkim zależy tak naprawdę od Waszych rzęs :) Wiadomo, że im ładniejsze i dłuższe były tym efekt będzie jeszcze lepszy. Lifting to zabieg, który pozwala na uzyskanie maksymalnie najlepszego wyglądu Waszych naturalnych rzęs. Zachęcam Was więc do wejścia na stronkę dziewczyny, która zabieg wykonała na mnie i porównanie sobie efektu na różnych rzęskach. Jednak myślę, że jakich rzęs byście nie miały to taki lifting da Wam zadowalający efekt, bo po będą i tak ładniejsze :) 
Ja jestem bardzo zadowolona! Rzęsy wyglądają na zdecydowanie dłuższe. Patrząc w lustro na "gołe" rzęsy mam wrażenie jakby były lekko pociągnięte jedną warstwą tuszu, są pięknie wywinięte i prezentują się lepiej. 






Rzęsy po liftingu w makijażu:







Dajcie znać czy słyszałyście już o liftingu rzęs. Może zabieg macie za sobą? Jeśli tak to koniecznie dajcie znać jak podoba się Wam efekt.
Ja zdecydowanie polecam i na pewno będę powtarzać zabieg :) 








1 komentarz:

  1. Bardzo przydatny post, jutro wybieram się właśnie na lifting :)

    OdpowiedzUsuń