czwartek, 6 października 2016

PEACH MANICURE

Hej :)
Dziś pokażę Wam manicure w odcieniu brzoskwiniowym! Kolor zdecydowanie skradł moje serce. Co prawda pogoda za oknem nie nawiązuje do żywych, jasnych kolorów, ale co tam! ;)




Jeśli mnie dłużej śledzicie to zapewne wiecie, że ja uwielbiam wszystko co matowe. Nie przepadam za drobinkami w kosmetykach czy produktach urodowych. Natomiast kiedy zobaczyłam ten odcień ,zupełnie nie przeszkadzało mi, że ma w sobie drobinki. Wręcz przeciwnie! Pewnie jest to zasługa tego, że połysk w tym lakierze jest koloru złotego. Moim zdaniem bardzo ładnie to ze sobą współgra i nie wygląda kiczowato.

Zaznaczę też, że kolor ten jest w rzeczywistości nieco ciemniejszy i delikatnie żywszy niż wyszedł na zdjęciach :)



zdjęcie wykonane w świetle naturlnym 


Użyte produkty:
STARLACK
- hard base
- baza/top 2w1
- lakier hybrydowy 073



Pochwalcie się jakie kolory goszczą na Waszych paznokciach :) 



16 komentarzy:

  1. Piękne masz paznokcie :) Latem panowały u mnie jasne kolorki a teraz przestawiłam się na takie ciemniejsze min boro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, lubię takie brzoskwinki na paznokciach :) Poza tym - świetne zdjęcia! Zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Ostatnio zakupiłam zestaw Starlack i zauważyłam, że podczas używania cleanera wacik ma lekki kolor lakieru. Czy to jest naturalne czy coś jest nie tak z lakierem/utrwalaniem lakieru? Czy Ty również spotkałaś się z taką sytuacją używając produktów Starlack?

    Hybrydę wykonywałam również na paznokciach u stóp i następnego dnia lakier odbił mi się w na skarpetce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm może być kilka możliwości. Albo nakładasz zbyt grube warstwy koloru, albo za krótko trzymasz paznokcie w lampie. Ewentualnie niedokładnie nałożyła Ci się baza i lakier kolorowy nie jest wystarczająco utrwalony. Spróbuj nałożyć bardzo cienkie warstwy lakier i przytrzymać kilka sekund dłużej pod lampa. Daj znać czy to coś zmieniło :) spróbuj chociaż na jednym paznokciu na razie czy działa

      Usuń
    2. Jeżeli kolor lakieru jest ciemny to też należy przytrzymać dłużej w lampie. Większość marek zaleca wydłużyć dwukrotnie ten czas w przypadku ciemnych odcieni. Może akurat w tym problem :)

      Usuń
  4. Właśnie nakładałam najcieńsze warstwy jak to możliwe dlatego jestem zdziwiona. Używam lampy LED 9Watt przez 30 sekund. Następnym razem spróbuję dłużej przytrzymać ostatnią qarstwę. Aczkolwiek dziwi mnie, że przy 9Watt nadal nie wystarcza 30 sekund. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę jest to dziwne. Ja trzymam 30 sekund i wszystko jest dobrze. Jeśli wydłużenie czasu nie pomoże napisz do firmy, powinni pomoc :) Może jakaś wada lampy jest i nie utrwala. Jeśli masz możliwość sprawdzenia pod inną lampa (u koleżanki czy coś) to też warto. Jak na innej będzie dobrze to wtedy będzie pewność że coś złego dzieje się z Twoją lampa.

      Usuń
  5. Z firmą skontaktowałam się w międzyczasie, został mi zarzucony brak profesjonalizmu ze względu na brak szkolenia w zakładaniu hybryd :)
    Zobaczymy za drugim razem. Dzięki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś zrobiłam hybrydy na dłoniach, jest ok. Top code utwardzałam 2x30sec. Aczkolwiek kolor buiscuit musiałam nałożyć więcej jak 2x aby kolor był kryjący.

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie spotkłam się z tą marką,, u mnie goszczę samilaci, ale strasznie podoba mi się kształt twojego paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) Ja niestety na Semilac uczulona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne paznokcie! Zastanawia mnie tylko jedno, czemu ta marka jest tak malo popularna. Na necie jest zaledwie kilka blogerek, ktore o niej mowia, i w dodatku zazwyczaj umieszczana jest informacja od producenta. Wyglada to dwuznacznie. Poza tym brak innych opini. Brak zdjec w grafice google... Mimo to zaryzykowalam i zamowilam 3 kolorki. Mam nadzieje, ze sie nie zawiode:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń