wtorek, 15 listopada 2016

NUDE & GOLD MANICURE

Hej :)

   Dziś kolejna propozycja dla hybrydomaniaczek, a może i inspiracja dla pozostałych :P Tym razem postawiłam na coś stonowanego z delikatnym akcentem. Marzyło mi się coś całkowicie jasnego - może dlatego aby zachować kontrast między jasnymi pazurkami, a ciemnymi już dniami :D A tak serio to brakowało mi już klasyki na paznokciach. 



Paznokcie zostały pokryte 'nudziakiem', a dodatkowo na jeden z nich trafiło śliczne złotko. 









Do wykonania mani użyłam produktów marki Starlack:

- hard base
- baza/top 2 w 1
- lakier 37 Perfect Nude
- lakier 091 Oh My Gold! 



Jak zawsze pod pazurkowym postem pochwalcie się co u Was króluje obecnie :) 



2 komentarze:

  1. Prześliczny manicure :) U mnie ostatnio królował jasny róż ale w połączeniu ze srebrem. Twoja propozycja też bardzo mi się podoba i na pewno wypróbuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń