poniedziałek, 5 grudnia 2016

MARBLE MANICURE

Hej :)
Dziś kolejna propozycja hybrydowej stylizacji. Tym razem pokusiłam się o wzorkowe paznokcie. Motyw w jakim się zakochałam to marmur! Postanowiłam więc wykonać taki mani. 





   Całość jest pokryta matowym topem. Uważam, że tak wygląda to lepiej niż z błyskiem. Jednak można tutaj użyć dowolnego wykończenia - kwestia gustu ;) Jak też możecie zauważyć wybrałam inny kształt paznokcia niż zazwyczaj. Jestem fanką migdałków, ale przy tym wzorze "proste" płytki bardziej przypadły mi do gustu. 







Rada dla osób, które będą chciały wykonać taki mani na sobie ;) Im mniej się przyłożycie do zrobienia wzorków tym lepiej będzie to wyglądać :D Precyzja w tym przypadku nie jest wskazana. 



Użyte produkty:
marka Starlack
- lakier biały Strong White
- lakier czarny numer 18
- baza Hard Base
- top Matt

+ cienki pędzelek do zdobienia paznokci no name (zakupiłam kiedyś w jakieś hurtowni)


Pochwalcie się standardowo jaki u Was manicure króluje tym razem ;)



1 komentarz: