sobota, 25 lutego 2017

PUMA EYE MANICURE

Hej :)
 
   Mamy weekend, więc niech będzie to pora na kolejną stylizację pazurkową ;) Tym razem hybrydowe kocie oko! Nowość od marki Starlack, która zdecydowanie wpadła w mój gust. Oprócz tego, że efekt wygląda bardzo ciekawie to podczas wykonywania mani mamy super zabawę z lakierem magnetycznym.
 
 
 
 
 
   Efekt kociego oka uzyskuję na płytce dzięki specjalnemu lakierowi hybrydowemu oraz urządzeniu, które nieco przypomina mi lusterko dla lalek Barbie ;)
Pokrywamy płytkę paznokcia wybranym odcieniem kociego lakieru, a następnie w odległości kilku mm przykładamy nasz specjalny magnes na kilka sekund. Początkowo widoczna u mnie niebieska poświata jest rozproszona na całym paznokciu. Po użyciu magnesu widoczny kolor niebieski jest ułożony w tym miejscu/wzorze jaki wskażemy mu magnesem. Możecie w dowolną stronę "poukładać" drobinki na paznokciu. Przyznam Wam, że miałam sporo zabawy używając tego zestawu ;) Kiedy już jesteście zadowolone z ułożenia Waszego kociego oka utrwalacie lakier w lampie i powtarzacie krok nakładając drugą warstwę.
Ja swój koci lakier nałożyłam na wcześniej utrwaloną płytkę z czarnym lakierem, aby mieć mocną bazę pod ten efekt.
 
 
(na zdjęciach niestety zauważalny jest u mnie lekki odrost za co przepraszam :( byłam przekonana, że zrobiłam zdjęcia zaraz po wykonaniu mani, a okazało się, że mam tylko jedno... )
 
 



 
 
 
 
   Koci efekt mam na trzech paznokciach. Natomiast na pozostałe dwa nałożyłam Total Black w połączeniu z matowym topem. Całość moim zdaniem wygląda super. Jest to coś innego. Dodatkowo plusem jest to, że kocie oko pod kątem ułożenia paznokcia "przesuwa się". Nadal jednak jest to kierunek, który same wyznaczamy magnesem.
W ofercie jest kilka kotów do wyboru ;) U mnie akurat padło na pumę. Posiadam też oko tygrysa, którego jestem równie ciekawa i mam nadzieję, że niedługo Wam pokażę.
 
 
 
 
 
 
UŻYTE PRODUKTY STARLACK:
 
- hard base
- puma eye
- total black
- baza/top 2w1
- top matt
- magnes
 
 
 
 
Koniecznie dajcie znać co myślicie o takim zdobieniu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz