sobota, 4 marca 2017

KJ MANICURE

Hej :)
 
   Dziś chciałabym się z Wami podzielić moją nową stylizacją pazurkową ;) Zainspirowałam się kosmetykami Kylie Jenner (właściwie to logo) i powstało mi coś takiego!
 
 
 
 
 
   Na jednym z paznokci pokusiłam się o namalowanie wzoru, który miał przypominać usta z logo marki kosmetycznej Kylie. Myślę, że większość z Was kojarzy ten wzór. Na paznokieć obok poleciał mój ulubiony pyłek - efekt syrenki w odcieniu różowym. Nadal jestem w nim zaaakochana! Oba te paznokcie zostały pokryte błyszczącym topem. Pozostałe natomiast to piękne nudziaki połączone z odrobiną szarości. Te pokryłam topem matowym.
 
 
 



 
 
PRODUKTY MARKI STARLACK KTÓRYCH UŻYŁAM:
 
- hard base
- baza/top 2w1
- top matt
- kolor czarny nr 18
- róż nr 006
- nude Chic Choc (należy nakładać baaardzo cienką warstwę!)
- biel Stron White
- złoto Oh My Gold
- pyłek efekt syrenki neon pink
 
 
Dajcie znać co myślicie o takim zdobieniu i koniecznie pochwalcie się co u Was aktualnie na paznokciach ;)



2 komentarze: