sobota, 2 lutego 2013

MUST HAVE

Mam za zadanie wrzucić kilka rzeczy jakie w najbliższym czasie zamierzam kupić :)

Ostatnio zakochałam się na zabój w torebce od Sabriny Pilewicz! Jest przeeeeeboska i mam nadzieję że trafi do mojej szafy :) chociaż nie wiem kiedy bo z moimi ''zdolnościami'' do wydawania pieniędzy zapewne nie za szybko... w każdym razie jest to cel, który sobie postawiłam :))





Kolejną rzeczą jest parka ze skórzanymi rękawami. Chociaż myślałam też nad taką bluzą. Zobaczymy co pierwsze trafi w moje ręce ;)) na zdjęciu rękawki inne ale chodzi mi o taką tylko z ekoskórką.





Spodnie! Miałam już chyba prawie każdy kolor tęczy w swojej szafie :D zabrakło musztardowego.






Najbardziej kocham kupować buty :) ostatnio zakupiłam sobie już na wiosnę, zimóweczki mam także tu jestem zabezpieczona. Ale od długiego już czasu w mojej szafie zawsze znajdują się zwykłe, czarne tenisówki. Jednak z racji tego że ich wytrzymałość jest średnia przydadzą się nowe :) Mam nadzieję że wiosna już do nas idzie (chociaż patrząc za okno powoli ją tracę :D) i będzie można szybko wskoczyć w wygodne tenisówki. Najbardziej lubię te z H&M'u bo mają grubszą podeszwę co też pozwala dłużej nam w nich ''biegać''






Do swojej kolekcji ''BOYowych'' ciuszków jak już kiedyś pisałam zamierzam dodać bluzę i i jeszcze jedną czapkę ale tym razem z daszkiem :) miałam dylemat czy kupować beanie czy daszek ale uznałam że na wiosnę zafunduję sobie drugą.



Strasznie podobają mi się wszelkie ubrania ozdobione kolcami. Staniczki z nimi są świetne ale ceny dość wysokie dlatego myślę nad samodzielnym wykonaniem takiego cuda :D ale nie wiem czy moje ''zdolności artystyczne'' temu podołają :) jeśli nie będzie trzeba zaopatrzyć się w sklepie.




Jako że jeszcze jest dość chłodno przyda się swetereczek. Chcę jeszcze jakiś różowy do kolekcji (najlepiej z Giny Tricot, uwielbiam!) :)





Złoto, złoto i jeszcze raz złoto. Kocham złote dodatki. A brakuje mi jeszcze:





Jak na dzień dzisiejszy to na tyle z listy poszukiwanych :) Sama za siebie trzymam kciuki żeby uzbierać na torebeczkę, na której najbardziej mi zależy. W przyszłym tygodniu może wyruszę na jakieś łowy także zobaczymy co uda mi się upolować ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz