czwartek, 14 marca 2013

SWETEREK H&M

Wczoraj z zamiarem kupienia jakiś dodatków wybrałam się do H&M'u. Niestety albo stety wróciłam z czymś innym :D Upolowałam na przecenie swetereczek. Także jak ktoś ma blisko właśnie ten sklep to warto zajrzeć bo można po tanioszce kupić kilka, fajnych ciuszków.

W szkole jakieś dziwne luki i wychodzi na to że brak lekcji :) także mam ok. 3tygodniowy  urlop (włączając w to święta i rekolekcje)! Dzisiaj albo jutro prawdopodobnie pojadę do domku nad moje ukochane morze. Walizka już spakowana więc mogę ruszać w każdej chwili! :)

Rozpiera mnie wyjątkowo pozytywna energia :) Ale to dobrze, bardzo dobrze.

H&M






Dzisiejszy miszmasz :)

ranek jeszcze w piżamie :D

 









+ kamereczki z rana :D człowiek jak zostaje sam w domu to i głupie pomysły przychodzą mu do głowy !





Pytania dotyczące wpisu? :) PISZ:


BUŹKA



1 komentarz:

  1. Sara masz piękne duże oczy ! oby tylko więcej i więcej tej pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń