poniedziałek, 18 marca 2013

CZAS WOLNY

Mam teraz trochę wolnego czasu, w sumie nadmiar. Rekolekcje, święta i inne takie przypadki, które dają mi odetchnąć od szkoły. Jednak w planach (nie lubię planować! no ale..) mam napisanie pracy maturalnej albo przynajmniej jej początku i zebranie materiałów. Pozwolę sobie na odrobinę muzyki, pochłonięcia literatury i przejrzenia masy obrazów. Bo właśnie tematem mojej pracy są emocje przekazywane poprzez wcześniej wymienione dziedziny sztuki. Podoba mi się temacik jednak trzeba go ugryź z wielu stron ale mam nadzieję że dam radę :) mimo iż wolałabym ten czas przeznaczyć na inne zajęcia.

W każdym razie nie zajmę 100% wolności na tylko tę sprawę. Pozostaje jeszcze moja osoba :D dopieszczanie się i katowanie w jednym ! Brzmi dziwnie ale trzeba się doprowadzić do jakiegoś konkretnego stanu stąd też wiele wyrzeczeń i innych spraw. DAM RADĘ! Ale co u siebie zauważyłam ciekawego? Coś, co kiedyś sprawiało mi wiele trudu i doprowadzało do znużenia teraz mnie cieszy. A jeszcze jak widać efekty! :) Motywacja jest? Jest! Zawzięcie się? Jest! Wiem że w pewnych sprawach nie mogę się poddać, nie mogę ulegać pokusą. Nie mogę i nie chcę.

Na dziś kilka fot z 'miszmasza' mego. Zwykła codzienność... Czas spędzany w domu rodzinnym :)

materiały do pracy :))




coś dla smakoszy ciemnej czekolady :))








+ zawartość kosmetyczki (new)


L'oreal - Volume million lashes; Jestem z niego zadowolona :) Używam od niecałego tygodnia. Ale bardzo dobrze wydłuża. Trzeba uważać żeby nie posklejać rzęs ale to kwestia przyzwyczajenia się do szczoteczki.

L'oreal - False lash extensions; Opakowanie to akurat jeszcze nie rozpoczęte ale używałam go już wcześniej :) wydłuża, nie pogrubia ale fajnie można nim rozdzielić rzęsy. 

Odżywka do rzęs. Ma na celu ich wzmocnienie, wydłużenie i pogrubienie. Używam już od pewnego czasu i taki zmian nie zauważyłam :) W każdym razie jak użyje się jej na noc zdecydowanie łatwiej tuszować rano rzęsy. I tylko w tym celu ją stosuję.  Zakupiona w aptece.




Masz pytania dotyczące wpisu? :) PISZ:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz