niedziela, 14 lipca 2013

GREEN ( NIKE AIR MAX & NAIL POLISH)



Wielki szał, nowa moda i pierwsze moje skojarzenie to buty ze świecącymi podeszwami za czasów podstawówki. Mowa o Air Maxach, które w ostatnim czasie opanowały świat :D 
Buty są dość drogie a większość modeli wygląda jak tanie adidasy z laserami.
Fakt, kilka modeli zwróciło moją uwagę. Jednak dostępne są albo jedynie przez internet ( tu wiąże się ryzyko kupienia podróbek za wysoką cenę przy niskiej jakości) albo brak mojego rozmiaru. 
Długo szukałam czegoś co spodoba mi się na 100% niestety efektów brak. Stąd też postanowiłam że nie muszę ich mieć. Jednak im więcej osób zaczęło  je nosić tym lepsze opinie o ich wygodzie i trwałości słyszałam. Postanowiłam się przekonać :) i oto zagościły i u mnie.
Wybór padł na ciemne. Prezentują się one moim zdaniem o wiele lepiej na nodze niż białe z dodatkami. Przymierzałam inne ale niestety właśnie na półkach super a na nodze tanio...
Te wydają mi się dość męskie no ale :)








Mam nadzieję że i w moim przypadku ich ocena będzie pozytywna :) Jak na razie po dniu prób (kupione wczoraj) uważam iż są faktycznie wygodne. Chodzi się w nich miękko z racji podwyższenia.

+ gratis do zakupu ;)))




Zainspirowana kolorem butów zakupiłam także lakier. Zielony, letni kolor. Pasujący idealnie na lato.
Na pazurkach jedna warstwa. 


Vipera




A Wy macie swoje Air Maxy? Jak je ocenianie? Może polecacie jakieś sprawdzone strony, na których jest duży wybór? :) 
Kto wie może skuszę się na jeszcze drugą parę :))




Masz pytanie dotyczące wpisu? Pisz:



BUŹKA 





2 komentarze:

  1. mi się w ogóle nie podobają airmaxy nie więc co w nich widzą ludzie:) lakier piękny i ten pierścionek boski :) lubie lakiery z Vipery :) bykryska21.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń