wtorek, 9 lipca 2013

SUMMER SALE

Ostatnio cierpię na kompletny brak czasu. Powód tego to moja wakacyjna praca, która pochłania każdy mój dzień :) dzisiaj miałam pierwszy raz wolne, które musiałam wykorzystać aby dostarczyć dokumenty na uczelnie (tu się Wam pochwalę że aktualnie jestem już studentką :D).
Dziś w biegu, wieczorny powrót do domu i chwila odetchnienia. Więc nie mogłam nie poświecić kilku minut aby tu nie napisać :)
Wpis to moje dzisiejsze mini zakupy (plus jeden w tego poprzedniego tygodnia). Chciałam poinformować Was (chociaż zapewne większość na co dzień ma dostęp do centr handlowych) że właśnie są mega wyprzedaże. Rzeczy nie są przebrane (bynajmniej w Szczecinie) i idzie się na prawdę super obkupić za ''grosze''. Przeceny nawet do -70% a rzeczy doskonałe na lato :) dużo kolorów, letnich butów (polecam przejść się do River Island po super tenisówy. Niestety mojego rozmiaru nie było :()
Jako że czasu były niewiele stąd też dużo dodatków, a tylko jedna ''porządna'' rzecz :)



T-shirt z gwiazdkami na rękawkach. Wróciła moda na numery i koszykarski styl ;)

Zara






 Duże kwiaty do włosów (posiadają też agrafkę). Żywe kolory, idealne do opalenizny :) (której trzeba jeszcze nabrać :DDD)

H&M




Małe neonowe kwiatki :) kolor w rzeczywistości żywszy niż wyszedł na zdjęciu.

H&M





Akcesoria do włosów, te które najczęściej w niewyjaśnionych okolicznościach mi znikają :D

H&M



Zakup z Allegro. Pierścionek na paznokieć, który jest dla mnie świetnym sposobem na zastąpienie złamanego paznokcia. Minusem naturalnych, długich paznokci jest to że może się złamać i jest to przy reszcie bardzo widoczne. Awaryjne wyjście to właśnie taki oto pierścionek :)

Allegro





Małe cudeńka na uszy :) Zdecydowanie w mojej biżuterii króluje kolor złoty. Do kolekcji małe krzyżyki.







I na koniec coś zupełnie odmiennego :D skusiłam się na limitowany zapach do pokoju i saszetkę do torebki :) Letnie zapachy! 









Postaram się znaleźć więcej czasu aby dodawać tu coś. Sprawia mi to radość a przyjemności nie wolno sobie odmawiać ;)


Masz pytanie dotyczące wpisu? Pisz:





BUŹKA 







7 komentarzy:

  1. Te neonowe kwiatki na pewno świetnie się sprawdzą do wakacyjnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. t-shirt z Zary świetny! Ja w sklepach sklepach podczas wyprzedaży po prostu nie mogę sobie znaleźć miejsca - wchodzę, pełno ludzi, dziesiątki różnych ubrań na jednym wieszaku i ogólnie nic nie mogę znaleźć...za to bardzo lubię zakładkę 'wyprzedaż' w sklepach internetowych;) bardzo ciekawa jest ta nakładka? na paznokieć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe nowości :)

    Co myślisz o wspólnej obserwacji? :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten t-shirt w gwiazdki :) Tak, moda na numery znow jest z nami :) a co do kwiatkow to bardzo ładne :)!

    pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super rzeczy :) te kwiaty mega :))) to ja: www.bykryska21.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń