wtorek, 9 lipca 2013

SUMMER SALE

Ostatnio cierpię na kompletny brak czasu. Powód tego to moja wakacyjna praca, która pochłania każdy mój dzień :) dzisiaj miałam pierwszy raz wolne, które musiałam wykorzystać aby dostarczyć dokumenty na uczelnie (tu się Wam pochwalę że aktualnie jestem już studentką :D).
Dziś w biegu, wieczorny powrót do domu i chwila odetchnienia. Więc nie mogłam nie poświecić kilku minut aby tu nie napisać :)
Wpis to moje dzisiejsze mini zakupy (plus jeden w tego poprzedniego tygodnia). Chciałam poinformować Was (chociaż zapewne większość na co dzień ma dostęp do centr handlowych) że właśnie są mega wyprzedaże. Rzeczy nie są przebrane (bynajmniej w Szczecinie) i idzie się na prawdę super obkupić za ''grosze''. Przeceny nawet do -70% a rzeczy doskonałe na lato :) dużo kolorów, letnich butów (polecam przejść się do River Island po super tenisówy. Niestety mojego rozmiaru nie było :()
Jako że czasu były niewiele stąd też dużo dodatków, a tylko jedna ''porządna'' rzecz :)



T-shirt z gwiazdkami na rękawkach. Wróciła moda na numery i koszykarski styl ;)

Zara






 Duże kwiaty do włosów (posiadają też agrafkę). Żywe kolory, idealne do opalenizny :) (której trzeba jeszcze nabrać :DDD)

H&M




Małe neonowe kwiatki :) kolor w rzeczywistości żywszy niż wyszedł na zdjęciu.

H&M





Akcesoria do włosów, te które najczęściej w niewyjaśnionych okolicznościach mi znikają :D

H&M



Zakup z Allegro. Pierścionek na paznokieć, który jest dla mnie świetnym sposobem na zastąpienie złamanego paznokcia. Minusem naturalnych, długich paznokci jest to że może się złamać i jest to przy reszcie bardzo widoczne. Awaryjne wyjście to właśnie taki oto pierścionek :)

Allegro





Małe cudeńka na uszy :) Zdecydowanie w mojej biżuterii króluje kolor złoty. Do kolekcji małe krzyżyki.







I na koniec coś zupełnie odmiennego :D skusiłam się na limitowany zapach do pokoju i saszetkę do torebki :) Letnie zapachy! 









Postaram się znaleźć więcej czasu aby dodawać tu coś. Sprawia mi to radość a przyjemności nie wolno sobie odmawiać ;)


Masz pytanie dotyczące wpisu? Pisz:





BUŹKA 







8 komentarzy:

  1. Te neonowe kwiatki na pewno świetnie się sprawdzą do wakacyjnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. t-shirt z Zary świetny! Ja w sklepach sklepach podczas wyprzedaży po prostu nie mogę sobie znaleźć miejsca - wchodzę, pełno ludzi, dziesiątki różnych ubrań na jednym wieszaku i ogólnie nic nie mogę znaleźć...za to bardzo lubię zakładkę 'wyprzedaż' w sklepach internetowych;) bardzo ciekawa jest ta nakładka? na paznokieć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe nowości :)

    Co myślisz o wspólnej obserwacji? :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten t-shirt w gwiazdki :) Tak, moda na numery znow jest z nami :) a co do kwiatkow to bardzo ładne :)!

    pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super rzeczy :) te kwiaty mega :))) to ja: www.bykryska21.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av kviser
    Restylane Sandnes
    Brystløft Stavanger
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    Permanent hårfjerning Sandnes
    Behandling av rosacea


    STAY BLESSINGS!
    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń