piątek, 31 stycznia 2014

REGENERUM - SERUM DO UST




REGENERUM REGENERACYJNE SERUM DO UST
Zachęcona reklamami i wielkim szumem wokół tego produktu postanowiłam kupić i wypróbować.
W ostatnim czasie stan moich ust się pogorszył. Pomadki na suchych skórkach wyglądały okropnie. Z początku nie było tak źle ale naszła mnie mania gryzienia tych ''sucharków'' :D i doprowadziłam do jeszcze gorszego problemu, który sam się nie rozwiązał jak to zwykle wcześniej bywało








Skład (info producenta):

Olej z rokitnika
Olej z rokit­nika jest zali­czany do naj­bar­dziej odżyw­czych oraz boga­tych w nie­na­sy­cone kwasy tłusz­czowe, wita­miny i poli­fe­nele roślin. Dzięki niemu serum sku­tecz­nie rege­ne­ruje spierzch­niętą i popę­kaną skórę ust przy­wra­ca­jąc jej mięk­kość i gładkość.
Masło Shea oraz pro­wi­ta­mina B5
Zna­ko­mi­cie nawil­żają, odży­wiają i pie­lę­gnują skórę
Wita­mina A i E
Wzmac­niają war­stwę ochronną skóry zapo­bie­ga­jąc utra­cie wody i ponow­nemu przesuszeniu.
Eks­trakt z mango i eks­trakt z awokado
Pobu­dzają syn­tezę kola­genu w skó­rze, spra­wia­jąc, że usta stają się bar­dziej jędrne i elastyczne.





Co prawda używam serum dopiero kilka dni ale pierwszy efekt jest widoczny. 
Spierzchnięta skóra zniknęła. 
Usta stały się mniej suche a zdecydowanie na tym najbardziej mi zależało.
Nie czuję jeszcze aby były jakoś szczególnie nawilżone czy jędrne ale myślę że to kwestia czasu.
W składzie znajduję się witamina A co mnie cieszy. Z doświadczenia wiem, że potrafi ona zdziałać cuda jeśli chodzi o wysuszoną skórę. 
Zapach jest bardzo delikatny, przyjemny. 
Czytając opinie o różnych pomadkach ochronnych itp. zauważyłam że w minusach często pojawia się właśnie zapach danego produktu czy też smak.
Moim zdaniem w tym przypadku nikomu nie powinno to sprawić problemu. Serum NIE posiada chemicznego posmaku. Zdecydowanie jest to na plus. 

Jeżeli chodzi o prezentowanie się ust po nałożeniu produktu... Tu może nie każdemu pasować to, iż serum jest dość błyszczące. Zdania myślę będą podzielone. Mi osobiście to nie przeszkadza :) Daje to ładny efekt.





Wygląd zewnętrzny i cena.
Serum w formie pomadki w białym, prostym opakowaniu. Minimalistycznie, konkretnie ;)
Cena nie jest stała więc może różnić się w poszczególnych aptekach. 
Ja dokonałam zakupu w Aptece Europejskiej i zapłaciłam ponad 16zł (5g).
Z tego co wiem można znaleźć w niższej jak i wyższej cenie. Także warto sprawdzić w kilku miejscach przed zakupem ;)




Masz pytanie dotyczące wpisu? Pisz:




BUŹKA








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz