czwartek, 2 stycznia 2014

SALE + BEANIE ADMIRABLE

Dzień po świętach zaczęły się mega przeceny w sklepach. Zarówno w sieciówkach w centrach handlowych jak i tych internetowych. Można upolować fajne, tanie rzeczy. Jedynie trzeba się uzbroić w pozytywne nastawienie oraz cierpliwość :) Mi w ostatnim czasie udało się zakupić kilka małych rzeczy. Nie wszystkie w obniżonych cenach.

Kosmetyki i akcesoria:






z osobna:

Kilka akcesoriów, które na pewno przydadzą się każdej z nas. Oprócz funkcjonalności ich zaletą jest wygląd :) Małe, ''słodkie'', idealne do torebki.






Lakier do paznokci Sephora. Jest to bardzo ciemny brąz. Na zdjęciu wyszedł prawie czarny ale w naturalnym świetle widać odcień brązu ;)

Sephora

lakier - Sephora, naklejki na paznokcie - H&M





Róż do policzków w odcieniu brązu.

Inglot (76)






Krem BB. Ten cieszył się w roku 2013 dużą popularnością i świetnymi opiniami. Na samym początku jest koloru szarego i widać drobinki. Jednak po rozsmarowaniu zmienia barwę na brązowy i dostosowuję się do naszej skóry. Zdecydowanie lepiej prezentuje się na samej twarzy. Na zdjęciach widać duży kontrast między kremem a ręką. W rzeczywistości zdecydowanie lepiej komponuje się z naszą cerą. Kryje całkiem dobrze :) Po użyciu twarz nie świeci się jak po zastosowaniu większości kremów. Jestem dopiero po dwukrotnym użyciu ale jak na razie sprawuję się bardzo dobrze ;)

L'oreal









W sklepach na przecenie udało mi się zakupić jedynie komin i szaliczek. Mimo iż rzeczy jest meeega dużo. Jednak z braku czasu i konkretnego celu na razie tyle. Mam nadzieję że na tym się nie skończy. 

New Look





H&M







Jeżeli chodzi o sklepy internetowe to także zaprzestałam na akcesoriach :)) 


Złoty łańcuch. Tworzywo sztuczne, bardzo lekki. 

granashop.pl







I rzecz, z której jestem chyba najbardziej zadowolona jeżeli chodzi o dodatki. Zimowa beanie od Admirable (KLIK). 
Jest to mój pierwszy zakup z tej stronki ale zdecydowanie polecam. Mają świetne ubrania i czapajki :)
Dostawa bardzo szybka. Na pewno nie jest to ostatnia rzecz jaką tam zakupiłam.
Ten model jest dostępny teraz w obniżonej cenie także odsyłam Was na zakupy ;)

admirable.co












Masz pytanie dotyczące wpisu? PISZ:


:))












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz