piątek, 14 marca 2014

AMAZING BLACK OD DEEZEE



Dziś dotarło do mnie zamówienie z DeeZee (klik)!
Narzutka/sweterek ze wstawkami a'la skórka :)







Zamówiłam ją w dzień kobiet także załapałam się na zniżkę i darmową wysyłkę, która obowiązuje zawsze dla zamówień powyżej 100zł :)

Materiał nie jest zbyt gruby ale myślę, że idealnie nada się na wiosnę. Przód tzw. waterfall więc bardzo ładnie się układa. Cała narzutka jest zakończona materiałem a'la skóra. Posiada także dwie małe kieszonki, które również wykończone są tym materiałem :)







Sklep oferuje też 3 inne kolory tego modelu :)






Internetowy sklep DeeZee znany jest przede wszystkim ze sprzedaży butów. Ciekawe, inne i stylizowane na te od wielkich projektantów. Jednak już jakiś czas temu wprowadzono do asortymentu także torebki, biżuterię i ubrania. Więc każda z Was na pewno znajdzie coś dla siebie ;) Jednak sklep ten jest już na tyle popularny, że nie muszę Wam go przedstawiać. 
Po prostu zapraszam :)

A może macie już jakieś nabytki stąd lub planujecie zakupy?




Masz jakieś pytania? Pisz:
http://ask.fm/sarajastrzebska

BUŹKA





1 komentarz: