czwartek, 20 marca 2014

NEW IN MARZEC (PAZNOKCIE)

W tym miesiącu jakoś wyjątkowo przybyło mi lakierów do paznokci (+ ozdoby ;)) Od kiedy używam odżywki z Eveline mam co malować! i sprawia mi to taką radość, że mój zbiór lakierów powiększył się o 1000% :D Różne kolory, maty i te błyszczące, kawior, UV i inne bajery. ''Kolekcja'' się rozszerza, a ten miesiąc przyniósł wyjątkowo dużo (jak na jeden raz) nowości.






1. ADOS NEON FLUO (pomarańcz) - Zdecydowanie mój ulubiony lakier! Niestety, ale aktualnie bardzo ciężko je dostać inną drogą niż ta internetowa. W firmie były jakieś zmiany właścicieli i wygląda na to, że zrobił się jeden wielki bałagan. Ich sklep internetowy nie działa i zostało tylko Allegro, z którego właśnie teraz zamawiałam. 
Lakier ma piękny, neonowy kolor, który podobno (bo tego jeszcze nie udało mi się sprawdzić) świeci w ultrafiolecie! :) Na paznokciach utrzymuje się długo. Jedyna wada - potrzeba min. 2 warstw aby kolor był intensywny. Używałam go już wcześniej i zdecydowanie polecam! Dostępny jest jeszcze w kilku innych kolorach. Idealny do wakacyjnych stylizacji ;)







2. GOLDEN ROSE; MISS SELENE MINI (214) - Już nie jeden raz wspominałam tu jak bardzo lubię te małe, tanie lakiery, które można dostać w szerokiej gamie kolorystycznej. Myślę, że więcej nie muszę pisać i chwalić :D







3. GOLDEN ROSE; JOLLY JEWELS (102) - Brokatowy lakier od GR w kolorze srebra. Takie lakiery zdecydowanie lepiej używać w celu zdobienia paznokcia niż pokrywania całej płytki :) Jest to przede wszystkim trudne i męczące. Ale to zapewne każda z Was wie. Lakier ten posiada większe, srebrne drobinki i ładną buteleczkę! 







4. EVELINE; GOLD COLOURS (431) - Błyszczący lakier w odcieniu fioletu. Osobiście na pazurkach spodobał mi się jeszcze bardziej niż w buteleczce. Ogólnie wole te matowe lakiery i bez błyszczących drobinek. Ten jednak przypadł mi do gustu :)









5. VIPERA; POLKA (59) - Mały lakier wyglądający na pierwszy rzut oka na ostry róż. Po dociekliwszym przyjrzeniu się można zauważyć refleksy błyszczącego fioletu. Na paznokciach miałam go jedynie na warstwie Eveline'owskiego lakieru opisanego wyżej. W takim połączeniu wyglądało świetnie! Efekt można porównać do rozlanej benzyny w odcieniach różu :) Na ''czystej'' płytce nie miałam okazji jak na razie przetestować.







6. VIPERA; BB NUDE (14) - Świetny lakier! Linia w odcieniach nude. Zdecydowanie polecam. Duże buteleczki. Mi mega podoba się na paznokciach! :) 



Tu dodatkowo zastosowałam efekt matowienia (parą wodną)

Tu dodatkowo zastosowałam efekt matowienia (parą wodną)





7. WIBO - Minikosmetyczka z ozdobami do paznokci. Pięć saszetek. W sprzedaży są różne zestawy ozdób także każda zapewne znajdzie coś dla siebie ;) 













Masz pytania dotyczące wpisu? Pisz :)



BUŹKA !




+ ZAPRASZAM DO POLUBIENIA. BĘDZIE MI MIŁO :D











3 komentarze: