czwartek, 10 lipca 2014

MINIZAKUPY Z MINTI SHOP




Kilka drobnych nowości z internetowego sklepu Minti Shop :) 
Jednego z moich ulubieńców. Jak wcześniej czytaliście moje wpisy to dwa z produktów już doskonale znacie! Tusz do rzęs i kredkę od MUA. Zdecydowanie kosmetyki godne polecenia. Osobiście przetestowałam i są to jedne z nielicznych, do których wracam non stop.









1. Korund od BIOCOSMETICS - w połączeniu z kremem / balsamem tworzy nam peeling. Odpowiedni zarówno do twarzy jak i ciała :) Skóra po nim ma być młodsza i zdrowsza.







2. Brązowa kredka od MUA - produkt, który na blogu już się pojawił. Przetestowany. Zdecydowanie polecam! Utrzymuje się długo, nie rozmazuje i ma idealny odcień aby malować nim brwi (dla brunetek). Co prawda ja do swoich używam cieni, ale kredka świetnie wypełnia ''ubytki' ;)







3. Lakier do paznokci od FERITY - kolor czekoladowy. Zmienia swój kolor pod wpływem temperatury. Akurat takiego jeszcze nie miałam więc jestem bardzo ciekawa efektów. 







4. Tusz do rzęs od MAX FACTOR - i oto kolejny produkt, który nie raz pojawił się już na blogu. Tusz ideał :) Zdecydowanie w moim rankingu tuszy prowadzi a do tego jego cena nie jest za wysoka. Efekty zobaczycie w archiwum :)







5. Bezbarwny błyszczyk od MR - ogólnie nie przepadam za błyszczykami. Zdecydowanie wole pomadki - szczególnie te matowe. Jedak od dawna brakowało mi czegoś w kosmetyczce. Pomadki ochronne dawały fajny efekt błyszczenia jednak tylko przez chwilę. Po wchłonięciu ślad znikał. Stąd pomysł na bezbarwny błyszczyk. Daje jedynie błysk bez zbędnych kolorów ;)










6. Niebieski eyeliner od MUA - czyli lekkie szaleństwo na lato ;) Moim zdaniem fajnie czasami odejść od schematów codzienności i wprowadzić coś nowego, świeżego i... kolorowego :) A że mamy wakacje czemu by nie postawić na kolorowe kreski? 









Wszystkie produkty i wiele więcej znajdziecie tu: KLIK. :)
Teraz czeka mnie testowanie! Nadzieja w tym, że wszystkie kosmetyki sprawdzą się świetnie!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz