poniedziałek, 7 lipca 2014

NEW IN - CZERWIEC & LIPIEC

Po małej ;) nieobecności wróciłam! W ostatnim czasie, jak zapewne każdego studenta, męczyła mnie sesja. Zaczęłam też wakacyjną pracę więc czasu niestety mniej. 
Na dziś kilka nowości :) W sklepach jest szał przecen!

Czarno-biała bluza. Jest z cienkiego, lekkiego materiału. Idealna na chłodniejsze wakacyjne wieczory. %

Sinsay


Neonowa narzutka z prześwitującego materiału. Jedyny jej minus to brak paska, ale dodaje swój i jest o wiele lepiej :) %

H&M


Lekka kurteczka w róże.

Havana Outwear





Bluzka w kwiaty. Ostre kolory, które świetnie wyglądają z opaloną skórą! %

New Look






Over'ek z jednego z moich ulubionych sklepów :) MONKI! Wcześniej zrobiłam tu osobny wpis o tej marce. Nie jest ona dostępna w Polsce jednak od pewnego czasu można robić zakupy online. 

Monki





''Pokojowa'' bluzka ;)

Monki





Szara, dłuższa bluzka - Chicago ;)

Only






Sreberka do kolekcji. Dłuższy łańcuch i bransoletka.

no name




Bransoletki! :)

no name





I kolczyki.

Gina Tricot




Złoty zestaw - czyli to co kocham najbardziej.







Teraz tylko czekać na wypłatę i ponownie wyruszyć na łowy :)
ZAPRASZAM WAS TAKŻE NA www.rapwpolsce.eu
Serwis o rapie, imprezach i recenzje płyt. 
Jeżeli słuchać i interesujecie się tym jest to idealny portal dla Was ;)
Zobaczycie tam moją fotorelacje czy przeczytacie newsy.


BUŹKA!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz