czwartek, 18 września 2014

BŁYSZCZYK - DIY

Dzisiaj miałam czas i nastrój na zrobienie czegoś nowego! :) 
I tak powstał domowej roboty błyszczyk malinowy.
Każda z Was może zrobić taki - szybko, łatwo i przyjemnie.





1. Potrzebne Ci będą: * kilka łyżek miodu - pomaga 'zreperować' usta, * odrobina soku z malin - nadaje piękny kolor, zapach i smak:D (można też użyć zwykłych malinek jednak będzie potrzeba odcedzania ;)), * olejek migdałowy - najlepszy jest naturalny, który świetnie działa na spierzchnięte usta; niestety u siebie w mieście takiego nie znalazłam dlatego użyłam aromatu, który również zamiera olej co nada poślizgu ;) * oraz pojemniczek na błyszczyk

2. Dodajemy do soku miód.

3. Do mieszanki wlewamy kilka kropel olejku migdałowego.

4. Całość mieszamy.

5. Następnie podgrzewany w mikro lub w garnuszku. Jednak ilość jest niewielka więc mi wystarczyła mikrofalówka i 30 sekund. Pod wpływem temperatury mieszanka robi się wodnista. Pozwala to nam dokładnie wymieszać ze sobą produkty. 

6. Ciepły błyszczyk wlewamy do pojemniczka. Odstawiamy na godzinkę no może dwie ;) i czekamy aż ostygnie. Przy tym zrobi się gęsty i jest gotowy do użycia! 




TAKI BŁYSZCZYK OPRÓCZ BLASKU ;) SPRAWI, ŻE NASZE USTA BĘDĄ ZDROWE! 
5 MINUT ROBOTY I GOTOWE! 


4 komentarze:

  1. Świetny pomysł ! Muszę to koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie taki sam błyszczyk i przepis widziałam ostatnio na TVN Style w programie "Klinika urody" :) Mam zamiar zrobić sobie taki błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Pyszny jest taki błyszczyk i na pewno zdrowszy niż zajadanie "zwykłego" błyszczyka. Tylko najlepiej szybko go zużyć.

    OdpowiedzUsuń