środa, 17 grudnia 2014

MINI NEW IN: MINTI SHOP

Ostatnio przeglądając mój ulubiony sklep internetowy z kosmetykami (Ci którzy częściej tu zaglądają wiedzą, że chodzi o Minti Shop ;)) wpadł mi w oko cień. Właściwie jest to zestaw, który ma nam dać osiągnąć metaliczny makijaż oka. Zakochałam się od razu! Jak wiecie zazwyczaj unikam wszelkiego rodzaju świecidełek, brylancików itp. Jeżeli coś ma błyszczeć lub być brokatowe czy to w makijażu, czy na paznokciach to wybieram zwykle tak, aby to dawało właśnie efekt metaliczny. Stąd też nie zastanawiałam się długo i zamówiłam zestawik :) A że głupio tak zamawiać jedną rzecz :D bo przecież nie opłaca się z wysyłką itp. (hihih tak sobie zawsze wmawiam aby nie mieć wyrzutów sumienia, że zamawiam więcej niż powinnam czy jest mi potrzebne) do koszyka dodałam również balsam do ust. 




_______________________________________


Zawsze zamówienia przychodzą ślicznie i starannie zapakowane. Jednak tym razem przesadzili! Po otwarciu paczuszki moim oczom ukazała się śliczna pastelowa torebeczka w kropeczki :D Dla kogoś kto jest maniakiem słodyczowo-estetycznym taki widok to raj na ziemi. Poza tym, który klient nie czuje się lepiej gdy firma dba o każdy detal jego zamówienia :)





A w środku :) :



Balsam do ust od Anatomicals. Bezbarwny. Mam nadzieję, że zadziała coś na moje popękane usta. :) Kiedyś miałam okazję w jednym konkursie wygrać zestaw kosmetyków właśnie tej marki. Od tamtej pory jestem ich fanką. W swojej ofercie posiadają fajne jak i dziwne produktu - np. maść na ból głowy :D Tym razem skusiłam się jedynie na balsamik do ust. 








No i moja nowa miłość! Zestaw do wykonania metalicznego makijażu MAKEUP REVOLUTION (rose gold).
A w nim: 
- płynna baza
- cień/pigment
- tacka, na której wszystko mieszamy

Dziś nagrałam dla Was filmik z makijażem sylwestrowym, w którym użyłam tego cienia. Niestety jak na złość wystąpił jakiś błąd i po 40minutowym nagrywaniu okazało się, że zapisane jest tylko 7 minut moich zmagań... Nie muszę Wam chyba mówić jaki miałam humor po tym wszystkim...
No ale... nic teraz na to nie poradzę i mogę Wam pokazać jedynie zdjęciu, które niestety NIE oddaje piękna tego złotka (mówię tu o zdjęciu wykonanego już makijażu, który na nim nie wyszedł tak metalicznie, zdjęcie ręki już bardziej to ukazuje) :( 











Produkty dostępne tutaj: KLIK

Widzę, że na stronce odcień zestawu jaki zamówiłam jest już niedostępny. Jednak możecie zaznaczyć opcję powiadomienia i gdy tylko się pojawi dostaniecie informację. Kolorków jest wiele więc może Was zainteresuje inny odcień :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz