sobota, 13 grudnia 2014

NEW IN: BIŻU

W sklepach zakupowy szał, a co za tym idzie - przeceny!
Jeżeli jeszcze macie wątpliwości czy to odpowiedni czas na zakupy, nie zastanawiajcie się już tylko biegnijcie do sklepów.
W centrach najczęstszy widziany napis teraz to 'SALE %'. Można upolować ciekawe rzeczy w atrakcyjnych cenach. I dla siebie i na prezenty pod choinkę. Minusem takiej wyprawy jest niestety tłum pozostałych ludzi, którzy także pragną znaleźć coś dla siebie :)  I ten tłum dziś ze mną wygrał. 
Dlatego zaprezentuję drobne zakupy w formie biżuterii i pokrowca.
Zdecydowanie jest w czym wybierać, a na wieszaku z biżuterią nie widziałam metki z ceną, która przekraczałaby 40zł. 
Takie ceny jak dziś pragnę widywać na co dzień ! :)





H&M
1. Bransoletka z pierścionkami - 10zł
2. Case na Iphone (moja stara czwóreczka długo już nie pociągnie :D z tej okazji kupiłam jej ostatnie ubranko) - 10zł
3. Zestaw trzech pierścionków - 2zł








C&A
Zestaw trzech pierścionków, które bardzo mnie zauroczyły swoją delikatnością :) - 20zł





Na dniach zapewne wrócę po więcej. Poczekam tylko na lekkie odludnienie ;) Stojąc w kolejce do przymierzalni 30 minut odechciało mi się dalszych poszukiwań :D A niestety do kabiny nie można zabrać takiej ilości ubrań jakby się chciało. 
Mam nadzieję, że ciąg dalszy nastąpi ;)!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz