poniedziałek, 8 grudnia 2014

SWETERKOWY MANICURE

W tym sezonie hitem jest sweterkowy manicure. Czyli wzór 3D przypominający splot swetra. Bardzo mi się to spodobało i postanowiłam wypróbować na sobie :) Całość wykonania wydaje się dość prosta jednak w praktyce trzeba cierpliwości, precyzji i czasu. Mi tego drugiego troszkę zabrakło, ale jestem z siebie dumna, że za pierwszym razem w ogóle coś wyszło, żel nie spłynął, wzór jest wypukły a ja w połowie nie rzuciłam wszystkiego w szale, że nie wszystko wychodzi tak idealnie jak tego bym chciała. ;)





Na początek zrobiłam zwykły manicure hybrydowy używając trzech kolorów. Następnie osobno wymieszałam żel budujący z tymi lakierami i za pomocą pędzelka oraz patyczka nakładałam wzór. 











Tego użyłam:
róże - Sunny Nails 3, 120
biel - Exfashion 01
żel budujący Strong Diamond Cosmetics - www.pazurki.com.pl









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz