niedziela, 28 grudnia 2014

SZWEDZKIE NEW IN

Dopiero co zawitałam na święta do Szwecji a już jutro czeka mnie dłuuuuga podróż powrotna przez lądy i morza ;)))
Czas minął w ekspresowym tempie. Jak wszystko co dobre tak i mój pobyt tu szybko się skończył. 
Nie odwiedziłam wszystkich miejsc, nie kupiłam wszystkiego co planowałam i przez ten okres świąteczny niestety przegrałam walkę z czasem. 
Jednak jestem zadowolona, że ten czas spędziłam tu. Dla mnie święta w Szwecji to prawie tradycja. Dopiero tu czuję ten upragniony klimat.. A do tego ten ich krajobraz... 
Lasy, skały i wszechobecna natura. Zimą gdy przysypie ją śnieg wygląda to zjawiskowo. Szczęście sprzyja i przez kilka dni za oknem mam istny, biały raj :)

Ale przejdźmy do rzeczy ;) i kilku nowości prosto stąd (możliwe, że na dniach dodam jakiś cdn...). Kilku sklepów nie ma w Pl. ale większość rzeczy można dostać już przez internet. Zapewne wiele z Was ma też bliskich w okolicach tak więc dostępność nie jest już tak utrudniona jak jeszcze kilka lat temu. 
A jeżeli macie okazję tu przyjechać to czas najwyższy! W sklepach totalny chaos, ale przy tym WIELKIE PROMOCJE (%) ;) Od ubrań po telewizory ! 




Mój ulubiony nowy zakup! Jak już wcześniej wspominałam kocham się w futrach, futerkach i wszystkim (no prawie ;)) co futerko zawiera. Oczywiście stawiam tylko na sztuczne. Dość, że tańsze to i z wiadomych przyczyn lepsze :) Tym razem padło na krótkie, jasnoróżowe. Na zdjęciu wyszło białe, bardzo jasne. W rzeczywistości to delikatny pudrowy róż.
%


Gina Tricot







Jeżeli czytaliście mój wpis o prezentach pod choinkę na pewno widzieliście czarny, śliczny biustonosz :) Mikołaj akurat ten punkt ominął więc sama sprawiłam sobie prezent.

H&M








Koronkowa bluzeczka na ramiączkach. Miałam w planach kupić w kolorze białym, ale spóźniłam się i została tylko czerń :( Mimo wszystko jestem zadowolona, że w ogóle udało mi się znaleźć ostatnią sztukę.
%


Bik Bok







Spodnie z wysokim stanem. Czyli takie jakie lubię najbardziej. Nienawidzę biodrówek i spodni, w których niekomfortowo się siedzi gdyż przy tej czynności cały nasz rowek ;x podziwiają wszyscy za nami. Jak widzę dziewczyny, które mają na sobie o dwa rozmiary za małe spodnie, wszystko im się wylewa a plecy pękają od razu mam mdłości... 
Nie wiem skąd ''moda'' na noszenie się tak. Mnie to nie przekonuje :D Oczywiście ładnie dopasowane biodrówki wyglądają dobrze jednak większość nie umie tego robić i zdecydowanie powinna je ze swojej szafy wyrzucić. 
Dla fanek spodni z bardzo wysokim staniem polecam te! Świetnie się układają a materiał jest elastyczny co daje megawygodę. 


Bik Bok






Zestaw pędzli do makijażu w srebrnym metalicznym etui :)
%

Lindex








Podwójny tusz do rzęs. Z białym i czarnym tuszem co w połączeniu ma dać efekt wydłużenia i pogrubienia :)
%

H&M (L'oreal)










Skarpetunie z morskim akcentem
%
H&M






Mogę być perfekcyjna w domu i kuchni :) Jednak praca taka staję się przyjemniejsza gdy nasz sprzęt czy gadżety są śliczne, funkcjonalne czy różowe! :D Gąbka z dozownikiem na płyn, ozdobne ściereczki czy miotełka z Myszką Mickey i dorosłe życie staje się piękniejsze. 
Teraz padło na różowy blender.






Kokos. Uwielbiam go w każdej postaci. Kocham jego smak jak i ... zapach :) Zestaw, w którego skład wchodzi peeling, masło do ciała i płyn już jest moim przyjacielem. 





Jako że przybyło mi kilka pędzelków a i stare wymagają pielęgnacji nabyłam płyn do ich czyszczenia ;)

H&M






I woda :) Nie przybliżę Wam jej zapachu, ale wierzcie, że jest śliczny. 













BUZIAKI I DO ZOBACZENIA JUŻ W POLSCE ;)
(zapraszam też do polubienia fp'a na Facebooku - KLIK)






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz