poniedziałek, 27 kwietnia 2015

NEW IN - SEMILAC

Dziś pokażę Wam mój zakup, którego dokonałam w dwóch częściach ;)
Jedna część pochodzi ze sklepu internetowego pazurki.com.pl , a druga z Minti Shop.
Oba sklepy polecałam Wam już w poprzednich wpisach i opinię pozytywną podtrzymuję :)
Szybka realizacja, produkty super więc czego chcieć więcej?







Dlaczego tak bardzo cieszę się z tych zakupów? (a cieszę!)
Bo to produkty do manicure hybrydowego!
TAK TAK TAK!
Powracam do tej metody bo jak wiecie jakiś czas temu skróciłam paznokcie do zera i czekałam na nowe. Efekty z regeneracji również Wam pokazywałam w osobnym poście. Teraz pazurki są już na tyle długie, że spokojnie mogłam położyć na nie hybrydę. Oczywiście nie jest to jeszcze moja długość jaką nosiłam przed kuracją, ale powoli zbliżam się ku tej idealne ;) Gdy już osiągnę to co chcę kształt paznokci ulegnie zmianie na migdałki. Teraz muszę zadowolić się prostymi.



A teraz zamówienie.
Są to produkty, które wystarczą Wam by stworzyć taki manicure. Jest tu wszystko co potrzebne. Oczywiście nie mówię o pilnikach czy wacikach, które również są niezbędne, ale o samych ''kosmetykach'' ;)
Ja postawiłam na lakiery SEMILAC.




Odtłuszczacz i zmywacz do lakieru hybrydowego. 
Płytkę należy odtłuścić przed nałożeniem bazy oraz po nałożeniu topa ;)

Oba produkty z Minti Shop.








Zamówiłam trzy kolory. Powoli będę wzbogacać kolekcję o nowe barwy ;)

Ciemny, kawowy brąz - 029 ESPRESSO






Bardzo ładny, ciemny malinowy róż - 103 ELEGANT RASPBERRY






Zielony? Żółty? :D  W sumie jaki chcecie kolor tu zobaczyć taki zobaczycie - 040 CANARY GREEN







Do tego baza oraz topy - zwykły błyszczący i matujący. 
Top i baza z http://pazurki.com.pl/, a top mat Minti Shop.









Do zamówienia z MS otrzymałam bon rabatowy do sklepu internetowego deezee.pl oraz firmową krówkę ;)
W poprzednim zamówieniu jakie robiłam na pazurkach.com.pl otrzymałam naklejkę SEMILAC. Będzie moim zdaniem świetna na wzornik. Kolorów będzie więcej to takie coś będzie ułatwieniem w poszukiwaniu ich. 







To na tyle ;)
Zapraszam Was również na fanpage bloga.
Odnośnik na górze, w prawym rogu bloga (ikonka Facebook).








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz