piątek, 1 maja 2015

PRODUKTY DO MAKIJAŻU OCZU - ROSSMANN PROMOCJA (CO WARTO KUPIĆ?)

Promocja w Rossmannie trwa w najlepsze. Minął tydzień dla cery i nadszedł czas na oczy! Pokażę Wam kilka wypróbowanych przeze mnie produktów, które warto zakupić korzystają z promocji. U mnie sprawdziły się one świetnie. 

Doszły mnie słuchy, że spotkałyście się z sytuacją, że nie każdy produkt ''łapał się'' na promocję. Ja się z takim czymś nie spotkałam więc nie jestem w stanie stwierdzić czy polecane produkty będą akurat dostępne w Waszych drogeriach (i na jakich zasadach to działa). Miejmy jednak nadzieję, że tak :)

Promocja trwa do 5.05.15 tak więc warto po weekendzie wybrać się na zakupy.




Pod zdjęciami podam Wam ceny już PO odjęciu promocyjnych %. Są one zaokrąglone, bez pojedynczych grosików. 


TUSZE DO RZĘS:

Mój numer 1!!!
Tusz ideał. Ulubieniec, którego jeszcze żaden inny nie pobił :) 
Idealne pogrubienie, wydłużenie i głęboka czerń. 
Max Factor - False Lash Effect

28zł


Tusz tej samej firmy dający podobny efekt co poprzednik z góry. Używam go aktualnie. Sprawdza się świetnie. Ten jednak nieco mniej pogrubia rzęsy. Daje lepszy efekt wydłużenia niż pogrubienia. 
Posiada piękne, złote opakowanie.
Max Factor - Masterpiece

26,50zł




Kuzyn poprzednika i znowu produkt od MX. Uwielbiam ich tusze! Każdy, którego używałam sprawdził się ;) Więc polecam Wam kolejny.
Max Factor - Masterpiece Max

29zł



Tusz, którym uzyskuje się piękną, głęboką czerń i idealne pogrubienie. Dla fanek grubych szczoteczek.
Maybelline - Colossal Volum Express 100% Black

17,40zł




Tusz wydłużający. Nie pogrubia jakoś świetnie, ale jeśli macie gęste rzęsy z natury, a potrzebujecie wydłużenia to ten tusz spełni Wasze oczekiwania. Wydłużenie MAAAAX! 
L'Oreal - Telescopic False Lash

32zł






CIENIE DO POWIEK:


Cienie, które są fajne ze względu na ich opakowanie. Oczywiście sprawdzają się też w roli, w której powinny, ale skupię się na czymś innym. To co odróżnia ich opakowanie od innych to możliwość łączenia. Cienie kupuje się osobno, ale jeśli chcemy mieć w swojej kolekcji więcej odcieni dobieramy kolory i łączymy opakowanie w jedną paletkę :) W ten sposób cienie z jednej kolekcji nie będą nam się gubić po całej kosmetyczce. 
Revlon - ColorStay ShadowLinks

6zł



Cień kremowo-żelowy. Intensywny kolor, który się utrzymuje niczym dobry eyeliner ;)
Maybelline - Color Tattoo


12,70





KREDKA DO OCZU:

Tu jeden produkt, ale zakupiłam raz okazał się być idealny więc nie szukałam zastępstwa. Od razu zaznaczę, że nie używam jej do powieki czy linii wodnej, a do BRWI. Ogólnie brwi maluję cieniami, ale zdarza się, że mam jakiś ubytek czy naturalny kształt nie jest do końca idealny. Wtedy do akcji wkracza kredka. Kiedy pomalujemy kredką łyse ;) miejsca cień o wiele lepiej trzyma się skóry. 
Poza tym jeśli chcecie uzyskać naturalny efekt i delikatnie podkreślić brwi sama kredka zdecydowanie wystarczy. Ta moim zdaniem jest idealna dla brunetek (używam koloru brązowego). Mimo wszystko ja wole wyraziste brwi więc cienie bardziej mi odpowiadają. 
Kredka jest baaardzo długa oraz posiada w zestawie temperówkę. Jej cena nawet bez promocji jest bardzo niska, a już w tych dniach to grosze! :D Coś czuję, że wykupię roczny zapas.
Wibo


2,40




EYELINER:

Tu też jeden produkt. 
UWAGA! Jeśli jesteście pewne, że chcecie kupić właśnie ten produkt poproście przy kasie aby pani ekspedientka sprawdziła przy Was jej stan. Wiem, że zdarzały się eyelinery (dokładnie te), które zwyczajnie były w środku suche i starczały na chwilę użytkowania. Ja swój mam już bardzo, bardzo długo i nadal jest w świetnej formie. Polecałam Wam go nawet w moich TOP 5 produktów, które nigdy się nie kończą ;) Po czym koleżanka powiedziała mi, że miała ten sam i niestety okazał się być zupełnie inny... suchy, niewydajny itp. Wychodzi na to, że albo wyszła jakaś wadliwa seria, albo były jakieś stare rzucone na sklep, albo zwyczajnie nie każdy produkt jest dobrze domykany czy coś i z czasem staje się do niczego.
Mimo to polecam Wam. Jest idealnie czarny, utrzymuje się na powiece cały dzień i jeśli kupimy dobry ;) starczy nam na długi czas... Mam go już na pewno ponad rok, a bardzo często maluję kreski. 
Miss Sporty - Studio Lash

4,50







To na tyle z moich sprawdzonych ulubieńców ;) 
Może pomoże Wam w to decyzji. 
Promocja jest świetna więc warto korzystać.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz