środa, 6 maja 2015

ELEGANT RASPBERRY MANICURE

Nadszedł czas powrotu! Powrotu wpisów z mani hybrydowym :).
Cieszy mnie to ogromnie bo krótkie paznokcie, w dodatku niepomalowane, to zdecydowanie nie moja bajka. Przyszła wiosna więc paznokciom należy się ładny kolor i odpowiednia pielęgnacja. 
Postawiłam na odcień bardzo wiosenny - malinkowy! ;)






Śliczny, intensywny, głęboki kolor maliny. Mi podoba się bardzo. Zdjęcia nie oddają dokładnie tego jaki jest... niestety. Ciężko aparatem uchwycić rzeczywisty kolor. Jednak jeśli lubicie odcienie różu, te ciemniejsze, to ten kolor na pewno Wam się spodoba. 
Kolor na żywo jest ciemniejszy.












Do wykonania manicure użyłam produktów marki Semilac.
Dostaniecie je na www.pazurki.com.pl lub Minti Shop.
Oba sklepy polecam.



lakier - Elegant Raspberry (103)







1 komentarz:

  1. Cudnie się prezentuje ten kolor – idealny na lato, chyba zaraz go kupie. Czyli kolejny Semilac przybędzie do mojej kolekcji- to chyba nazywa się uzależnienie :D

    OdpowiedzUsuń