niedziela, 10 maja 2015

STEP BY STEP - SPORTOWE NEONKI

Ostatnio udało mi się wygrać konkurs organizowany przez Step by Step na Facebooku :)
Nagrodą była wygrana przeze mnie para butów z ich asortymentu. 
Pierwszy raz udało mi się wygrać butki więc radość była ogromna.
Mój wybór padł na sportowe buty w kolorze neonowej zieleni.






Przesyłka ze sklepu dotarła w wyjątkowo błyskawicznym tempie. Wszystko ładnie zapakowane - francja elegancja ;)

Buty są lekkie jak piórko, kolor jest idealnie neonowy (niektóre niby-neony potrafią być bardziej przygaszonym pastelem niż neonem, ale tym tego zarzucić nie można, butki widoczne są już z daleka ;) ).
Wygodne? Oczywiście musiałam je od razu wypróbować i TAK, są wygodne! Praktycznie nie czuć, że ma się je na nogach.

Zresztą zobaczcie sami jak się prezentują:










Jestem zadowolona z wygranej :) ! 



Firma ma także swoje stacjonarne punkty, ale do tych mam daleko więc nie powiem Wam co w nich znajdziecie. Na profilu macie podane adresy więc jeśli macie blisko to warto zajrzeć. 
Dla osób, które mieszkają dalej, tak jak ja, powstał niedawno sklep internetowy! 
Więc zachęcam do odwiedzenia bo może i Wam coś wpadnie w oko :) Wybór jest i to nie tylko sportowych butów.

Link do sklepu:

Link do  profilu na FB:














1 komentarz: