środa, 28 grudnia 2016

BLINGBLING MANICURE

Hej :)

   Pora na kolejną stylizację. Z okazji zbliżającego się sylwestra "zaszalałam" z błyskiem na wszystkich paznokciach ;) Zwykle pojawiają się u mnie tylko błyszczące elementy, ale myślę, że ten czas jest właśnie idealny na zdecydowanie więcej brokatów, cekinów i tym podobnych zdobień!






   Na bazę z czarnego lakieru hybrydowego nałożyłam brokat w bardzo ciekawym odcieniu. Na pierwszy rzut oka drobinki są czarne jednak po głębszej analizie zauważyć można odcienie bardzo ciemnego khaki czy szarości. Jest to kolor zdecydowanie nieoczywisty ;) ale co za tym idzie... intrygujący. Bardzo podoba mi się efekt jaki dzięki niemu uzyskałam. Wygląda to nieco jak błyszczący kamień czy miliony zatopionych w bazie drobinek. 
Najpierw nałożyłam jedną warstwę lakieru czarnego i utwardziłam ją w lampie LED nastawiając czas na minutę. Następie pokryłam płytkę kolejną warstwą lakieru i na nieutwardzoną czerń posypałam brokat. Dopiero po obsypaniu płytki drobinkami utwardziłam znowu całość z lampie (1 minuta). Na to położyłam top - nie lubię kiedy paznokcie mają ostre krawędzie ;)










Produkty marki Starlack jakich użyłam:

- baza/top 2w1
- hard base
- lakier czarny numerek 18
- brokat 




Pochwalcie się koniecznie co u Was jest obecnie na pazurkach :) Robiłyście specjalny mani na noc sylwestrową?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz